Pff, nog maar 17 daagjes! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Melanie Oldenburger - WaarBenJij.nu Pff, nog maar 17 daagjes! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Melanie Oldenburger - WaarBenJij.nu

Pff, nog maar 17 daagjes!

Door: melanieoldenburger

Blijf op de hoogte en volg Melanie

30 December 2010 | Nederland, Groningen

Hej allemaal!

NU maar een kort verslagje;)
De voorbereidingen zitten erop nog een cardiomarathon voor het goede doel! en over 17 daagjes vliegen wij naar Zambia.

Ik moet zeggen dat de kriebels nu echt beginnen te komen! Het is spannend, maar ook weer niet. De nieuwe omgeving waarin ik terecht ga komen! De mensen die ik hier moet gaan missen. Ach ben er met 6 maanden weer toch:)

We hebben vrijdag 7 januari een cardiomarathon voor het goede doel! KOmen jullie ook even meefietsen? Je kan meedoen door geld te doneren in de grote spaarpot!

Nu de laatste inentingen gehad, de laatste medicijnen gekocht, slaapzak en kleding! en nu aftellen! het mag van mij wel eens zover zijn! HUp het vliegtuig in! maar heel stiekem ga ik jullie wel allemaal een beetje missen hoor:$

Liefs, Melanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melanie

Welkom op mijn waarbenjij.nu Ik vertrek in januari naar Zambia (Lusaka) voor 6 maanden. Hier ga ik mijn 3e jaars sportmanagementstage lopen! Ik ga samen met een vriendin daar lessen verzorgen in meekijken bij Sport in Action een organisatie die daar werkzaam is. Have fun met het lezen van mijn avonturen!:D

Actief sinds 01 Nov. 2010
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 15601

Voorgaande reizen:

13 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: