Mijn eerste reis - Reisverslagen van Melanie Oldenburger - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Melanie Oldenburger - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga samen met Corry, Floris, Laura en Daniëlle voor 6 maanden naar Zambia om daar stage te lopen en sportontwikkelingshulp te doen. Daarna reizen we door Zuid Afrika om daar lekker te gaan kitesurfen!!

Recente Reisverslagen:

08 Juni 2011

Afscheid en Livingstone

01 Juni 2011

Traditioneel feest en een kip in de keuken,,,

20 Mei 2011

aftellen is begonnen:( *snik

01 Mei 2011

Malawi, Nkhoma, Cape Mclear en Queensday!

29 April 2011

Beter laat dan nooit!!
Melanie

Welkom op mijn waarbenjij.nu Ik vertrek in januari naar Zambia (Lusaka) voor 6 maanden. Hier ga ik mijn 3e jaars sportmanagementstage lopen! Ik ga samen met een vriendin daar lessen verzorgen in meekijken bij Sport in Action een organisatie die daar werkzaam is. Have fun met het lezen van mijn avonturen!:D

Actief sinds 01 Nov. 2010
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15586

Voorgaande reizen:

13 Januari 2011 - 20 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: